söndag 7 juni 2015

Gått in i väggen

Nej. jag har inte gått in i väggen, men jag har gått in i våra glasdörrar på altan. De är ju omöjligt att se om dörren är öppen eller stängd (så rena som våra glasdörrar är). Matte satt en färgad tejp längst ner och då blev det lättare för mig. Men igår skulle rutorna putsas igen och då åkte tejpen bort. Juste om dom hade sagt det till mig innan jag rusade rakt in i rutan när jag rusade runt. Det var inte så kul kan jag säga, snopet och ont.

Matte har en fiffig grej som skär ut olika saker, och den gången skar hon ut vita prickar i klistervinyl som hon satt fast på glasdörren.

Så här blev det. Nu är det ingen risk att jag springer på glasdörren (tror jag, har ju lite bråttom ibland).

Så skulle hon naturligtvis skoja till det och låtsas att jag kladdat ner glaset, men det är också klistervinyl. Visst är hon rolig min matte (not).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar